Третій рік поспіль з онучкою відпочиаю в вашому чудовому закладі. Дуже подобаеться місцеположення, територія, номери (наш улюблений 5 корпус).чистота (подяка нашим покоївкам), гарний вибір лікувальних процедур. чудовий ресторан і кухня. Але найбільше надбання цього закладу — це його пацівники на чолі з пані Катериною Штефуца.Дякую вам за доброзичлиість, посмішки і допомогу при моїх зверненнях, особлива вдячність пані Катерині і пану Василю за вашу безвідмовність і допомогу.З нетерпінням чекаємо зустрічі в майбутньому році. Злагоди всім нам ,миру і Перемоги.
Відпочивали 2 тижні. Більше не приїдемо до вас. Зовсім не привітний персонал, ніколи не вітається, навіть якщо вітаєшся до них. За 2 тижні жодного разу не змінили постіль. При виїзді нікого з персоналу не було на рецепції, чекали 30 хвилин, ніхто так і не з'явився. На процедуру запускає один працівник, потім приходить інший і говорить, що перший не правильно зробив. Приймають деяких людей не по часу, а інколи на один і той же час є 2 або 3 людини. Головний лікар зв'язався лише по телефону і за весь час навіть не запитав чи все добре. І ще дуже багато мінусів. Залишились незадоволені. З гарного лише декілька привітних та ввічливих працівників: хлопчик та дівчатка офіціанти в ресторані, прибиральниці в адміністрації, дівчатка молоді на ваннах. Це лише 7 людей з усього персоналу санаторію.
Доброго дня. Дякуємо вам за зворотний зв’язок і час, який ви присвятили опису свого досвіду. Нам щиро прикро, що ваше перебування не виправдало очікувань, і ви залишилися незадоволені сервісом. Ваші зауваження вже передані відповідальним працівникам для детального розгляду. ✔️ У день вашого виїзду на рецепції чергувала медична сестра, яка одночасно відповідає за поселення, вимірювання тиску та першу допомогу. На жаль, у моменти підвищеного навантаження можлива тимчасова відсутність на рецепції. ✔️ Постільна білизна у нашому санаторії змінюється раз на 5–7 днів або за індивідуальним зверненням. Якщо цього не відбулося, ми приносимо щирі вибачення. ✔️ Щодо непорозумінь на процедурах та супроводу лікаря — ці моменти будуть окремо проаналізовані керівництвом. Ми завжди відкриті до зворотного зв’язку, однак щиро просимо наших гостей — у разі будь-яких незручностей звертатися безпосередньо до адміністрації під час перебування, щоб ми могли оперативно відреагувати й виправити ситуацію. Дякуємо, що відзначили працівників, які залишили приємне враження — це важливо для всієї нашої команди. З повагою, Адміністрація санаторію «Трембіта»
Вражаюче тепле і турботливе ставлення. Все на високому рівні.11/10
Дуже крутий комплекс, рекомендую від щирого серця. Всі працівники супер професіонали своєї справи. Керівниця Катерина Штефуца все організовує на вищому рівні, особисто турбується питаннями кожного гостя. Ресторан шикарний, дуже смачна і завжди свіжа їжа. Номери чисті, прибирається регулярно. Додатково хочу відзначити окремі пропозиції, я брала антистресс – це щось неймовірне. Велика і щіра вдячність всьому персоналу і особисто пані Катерині (вона, до речі, ще й відома блогера)
Я хочу написати про відпочинок в Трембіті оздоровчий санаторій.Дуже приємні та добрі люди які дуже привітні та відповідальні до своєї роботи,гарна та красива територія, можна насолодитися природою,смачно годують,Всім раджу тут відпочити,підлікуватися та насолодитися спокоєм та красою природи та добрими людьми.Дякую всім за цей чудовий санаторій Трембіта
Доброго дня! Не вперше була в вашому чудовому санаторії! І насамперед хочу відмітити позитивні зміни як в лікуванні, в особистому попиту, в дизайні, в іжі! Все настільки продумано що радісне перебування не залишає сумнівів! Дякую пані Катерині за підібраний персонал, за дівчат, добродушних, уважних, не дивлячись на загрузку в роботі! Подяка поварам, барменам, барістам, офіціантам! Особлива подяка пані Катерині, як директора закладу, як головному менеджеру і також бухгалтеру санаторія шкода не пам'ятаю ім'я, за доброту не тільки до відвідувачів Трембіти а й до тих котиків, яких їм підкидають! Не проганяють, а ще й дбають про нещасних тварин! Ніяких зауважень не маю крім одної пропозиції)! Зробить котикам доміки теплі! Дуже дякую вам за чудово проведений час в Трембіті! Все було замурчательно!)))Чекаємо на зустріч !
Мы из Молдовы. Отдыхаем здесь впервые. Очень переживали, но, совсем зря. Отдых и лечение оказались на очень хорошем уровне. Номера люкс очень хорошие, питание очень вкусное и вполне достаточное по количеству. Если что-то желаете, то можно дополнительно дозаказать( за небольшие деньги). Очень внимательные и отзывчивые директор Екатерина Васильевна, на рецепции Диана. Благодарность медсестрам за проведенные процедуры. А их достаточно много! Много бесплатных и много за не очень большую плату. Прекрасные руки у массажистки Леси! Пили лечебную водичку прямо здесь в бювете. Ездили( есть бесплатный трансфер) на термальные воды рядом с Трембитой, которые самые лучшие и сильные по своему составу и свойствам в Украине. Это был очень хороший отдых и лечение. Пообещали себе и вам приезжать еще! спасибо !!!
Дякуємо за прекрасний відпочинок. Дякуємо усім працівникам. Бажаємо вам міцного здоров'я,Перемоги і Миру!
Хочу подякувати обслуговуючому персоналу , всім дівчаткам з процедур, масажистам, працівникам кухні, прибиральницям санаторію за приємні позитивні враження від відпочинку та оздоровлення.
Відпочивали з подругою в ТРЕМБІТІ вперше і не пошкодували. Окрема подяка працівникам кухні, дуже смачна їжа і достатньо хороші порції, щоб не ходити голодними. Одне тільки зауваження до працівників ресторану, це не має спец.одягу (щоб не в спортивному одязі розносити їжу) і не прикривається волосся на голові. Все решта без зауважень. Кімнати прибираються щодня. Весь обслуговуючий персонал заслуговує подяки. Атмосфера добра і, майже, сімейна. Тихий куточок, щоб відпочити від маячні. Бажаю успіхів закладу, подальшого розвитку і розширення території санаторія.
[:uk]
[:]